Klacht: Geen service helpdesk

op 09 april 2013 over empire electronix in de categorie Electronica Merken

Na diverse contacten met helpdesk over het niet functioneren van de tablet (opstartproblemen en dergelijke).
Eindelijk mochten we de tablet ter reparatie opsturen.
Dom geweest en SD kaart er niet uitgehaald, gelijk diezelfe dag nog aan helpdesk gemeld, toen kwam er ineens een email met waarschuwing dat we sd kaart moesten verwijderen (was er eerder niet). Geen enkele bereidheid om mij te helpen de kaart eruit te halen/terug te sturen. Uw eigen schuld, u mag blij zijn dat we u een nieuwe tablet sturen (heb ik niet om gevraagd hoor). En als je na behoorlijk onbeschoft te woord gestaan te zijn een klacht in wilt dienen dan hangen ze op. Na weer 20 min in de wacht gestaan te hebben een andere medewerker gesproken te hebben, geeft die weer een ander beeld van de situatie van mijn tablet, ze doen er wel degelijks iets mee en hij zou nog te vinden zijn, de kaartjes (worden er meer vergeten) worden eruit gehaald en verzameld (2e hands verkocht). Dit is toch geen stijl?

Mijn SD kaart terug of vervangende SD kaart

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over empire electronix

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over empire electronix nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mpahagens