Klacht: geen service ,

op 05 juli 2019 over Nokia in de categorie Electronica - GSM

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

aangekocht een Nokia 5.1 plus (bij mediamarkt) vervolgens heb ik volgens de gebruiksaanwijzing de sim kaart ingebracht ,heb deze rustig er in geschoven
via een vrij zwak systeem , bleek dat het frame waar de simkaart in zal ,niet verder
ging ,heb toen het frame rustig terug gehaald ,
nu bleek dat de simkaart niet me kwam ,frame was leeg toen ik het er uit haalden,getracht het frame er weer in te schuiven ,lukt te niet ,de kaart kwam er niet uit , terug gegaan naar service mediamarkt ,toestel opgestuurd ,kwam terug met de mededeling toestel totall los verklaart ! geen gerantie ,geen nieuw toetstel
vind dit onaanvaard baar van Nokia,mediamarkt

Gewenste Oplossing:

als er wordt aangeboden een nieuwe nokia 5.1 plus of als nog reperatie voor reke ing Nokia ,vind het een zeer kwetsbaar systeem ,komt meer voor

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nokia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nokia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nokiafrans