Klacht: geen service

op 19 mei 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

We waren net over de grens in Belgie en moesten stoppen daar de auto rookte. Naar de ANWB gebeld, lidmaatschap nummer opgegeven toen vroeg de telefoniste allerlei vragen tw. waar staat u precies, wat is het kenteken van de auto, kunt u niet meer rijden, u moet wel achter de vangrail gaan staan, wat is uw naam, wat is uw adres?????? Vervolgens zei ze dat het wel anderhalf uur kon duren voordat wij hulp zouden krijgen. Na een kwartier belde ze terug met de mededeling u krijgt geen hulp want uw verzekering geldt niet in het buitenland. Toen zei ik; dan maak me nu maar meteen \”buitenland\” lid, en ik betaal u meteen de extra kosten voor deze verzekering, Nee dat kan niet zei ze toen. Wij gaan u niet helpen belt u maar de Belgische politie. Het is niet te geloven \”wat een service\”. Vervolgens zijn we naar een praatpaal gegaan. Na een 20 minuten kwam er een takelwagen die ons naar het takelbedrijf in Herve bracht. Kosten € 327,26 en toen? Wij kunnen de auto niet repareren dan moet u uw eigen garage maar bellen. U kunt een huurauto krijgen maar die moet u wel weer hier terug brengen. Uiteindelijk hebben we via via een auto kunnen huren bij Smile. Onze eigen auto is opgehaald door onze eigen garage, kosten ?? nog geen idee, kosten van de huurauto waarschijnlijk ca. € 350,- (ik heb de rekening nog niet). Intussen waren we 5 uur verder. Nou, nou wat een service ANWB en wie betaald de kosten?

De telefoniste had ons meteen de buitenland verzekering moeten verstrekken dat had ons een heleboel ellende en kosten gescheeld.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

15 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Richardt Christensen