Klacht: geen serveerwagen en geen geld terug

op 10 juni 2016 over Horeca World in de categorie Horeca

18 December 2015 heb ik een serveerwagen besteld en betaald. Op de site van Horeca world staat binnen 48 uur levering. 23 december nog geen serveerwagen en de telefonische contacten liepen stroef. Of er werd niet opgenomen, of tijdens het gesprek viel de verbinding uit. Hierna kreeg ik vaak van de telefoniste te horen dat ze veel storingen hebben. Mijn bestelling geannuleerd en de koop werd ontbonden. Horeca world heeft mij zaken voorgespiegeld die niet juist blijken te zijn, zoals binnen 48 uur leveren en ik de serveerwagen voor de kerstdagen nodig had. Hier moet ik erbij vermelden dat de serveerwagen voor een particuliere gebruik was en geen bedrijf. Hier spreek ik van dwaling en non-conformiteit door Horeca World.Tot mijn verbazing werd de serveerwagen alsnog 29 december door een bezorger aan de deur aangeboden. Ik kon het niet accepteren, omdat ik het al had geannuleerd en er was geen sprake vanuit Horeca World of ik het alsnog wilde hebben. Naar mijn 107,00 euro kon ik fluiten. Contact opgenomen in februari met bijstandsverzekering Arag, maar bleek dat Arag pas vanaf een bedrag van 175,00 euro wat kon beginnen. Hierna doorverwezen naar Autoriteit Consument & Markt (ACM), ik heb al alles gedaan wat zij mij hebben voorgedragen……maar GEEN enkele reactie van Horeca World…..Mijn verhaal heb ik hier beperkt. Brieven en emails gingen er hier vooraf…..Tot de dag van vandaag…geen geld en geen reactie van Horeca World.

Mijn geldbedrag terug

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Horeca World over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruth12