Klacht: Geen ruimte op just eat voor slechte recenties

op 10 juli 2012 over justeat.nl in de categorie Horeca

Ik heb eerder een klacht gepost. Nu heeft het een staartje gekregen. Na het niet leveren van mijn eten heeft just eat gezegd dat ik een recentie kon schrijven met daarin (netjes geformuleerd) mijn klacht over Sin Poh Wah in Amsterdam. Ik zou een email link krijgen. En net als mijn eten, het kwam niet. Na een mail naar de (uche) klantenservice krijg ik de reactie: “Helaas is het niet meer mogelijk om een recensie te plaatsen omdat uw order geanuleerd is.Het is alleen mogelijk om recensies te plaatsen van bestaande bestelling”. Hiermee geeft justeat zelf al aan dat slechte recenties gewoon vermeden kunnen worden. Ja nu begrijp ik de goede recenties wel. Nee voor mij niet weer Justeat.nl. Gewoon weer naar de concurent thuisbezorgd.nl. Die hebben tenminste wel gehoor voor hun klanten en zijn de recenties wel echt. Na het niet komen van het eten en de link ga ik mij zorgen maken of mijn geld terug komt. Dat had ik van te voren betaald via iDeal…

Als er een eerlijk recentie systeem komt. En een klantenservice die wel luistert naar een klant en met oplossingen cq compensatie komt.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door justeat.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat justeat.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

justeat.nl

Heeft op 24 juli 2012 om 17:46 geantwoord

Bedankt voor het achterlaten van uw reactie. Allereerst onze excuses voor deze teleurstellende ervaring, we begrijpen goed dat u niet blij bent geweest. Wij zullen u daarom een passende oplossing bieden per e-mail.

Alle klachten die gemeld zijn door alexander4000