Klacht: Geen ruiling zonder bon, brutale medewerkers

op 17 mei 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Afgelopen donderdag heb ik bij de action grondverf gehaald en slippertjes voor mijn dochter. Ik had grondverf op waterbasis nodig omdat ik ook lakverf heb op waterbasis. Bij thuiskomst zag ik dat ik verf had op acrylbasis ipv waterbasis.. Waarschijnlijk verkeerd uit het schap gepakt meteen had ik thuis in de gaten dat ik geen bon had ( ik ben rechtstreeks naar huis gereden omdat het tijd was voor de groentehap van mijn zoontje )

Ik dacht die verf ruilen we wel even om… Ik doe tenslotte een duurdere aankoop en hoef ook absoluut geen geld terug alleen de juiste verf.

Ik ging naar een ander filiaal.. Daar was een medewerker heel behulpzaam en vroeg naar een bon.. Nee, heb ik niet, gepind ook niet helaas! Heb je nog een andere aankoop gedaan, jaa slippertjes voor mijn dochter, weet je nog wat de totale aankoopbedrag ongeveer was.. Jaa ongeveer € 4,30,- en tijdstip van aankoop.. Jaa.. Ongeveer 16:30.. Oké, 1 moment zei de medewerker.. De medewerker staat bij een collega en ik sta er met mijn neus boven op.. De collega van de medewerker is aanzienlijk minder goed gehumeurd, snauwt en kan ook niet gericht naar mij toe communiceren en praat tegen de medewerker ipv mij terwijl ik erbij sta.. Ze kwam heel agressief over maar 1 ding is duidelijk ik moet het filiaal waar ik het aankoop heb gedaan want met een tijdstip kunnen hun in het systeem kijken en zien of mijn aankoop klopt.. Ook als er niet gepind is!!!

Slechte service denk ik maar vind het ook wel weer logisch ik heb tenslotte geen bon!

Vandaag kan ik dan naar het filiaal waar ik de aankoop heb gedaan.. Er wordt meteen door een vriendelijke medewerker gevraagd naar een bon en of ik gepind heb.. Nee, helaas niet maar ik heb hier de aankoop gedaan en in een ander filiaal zeiden ze dat jullie dit konden opzoeken.. De medewerker vraagt wat het aankoop bedrag ongeveer was en wat ik nog meer heb gekocht.. Het lijkt erop dat zij kan mijn aankopen kan opzoeken in het systeem maar dan…. Komt er een collega.. Toevallig met het gedrag zoals de collega in de andere action! Huh wat is dit!? Denk ik! Ook zo vijandig.. Ik probeer duidelijk te maken dat in de andere action is gezegd dat dit hier opgelost zou kunnen worden en dat ik geen geld terug wil maar de juiste verf.

Collega geeft aan dat ik gewoon pech heb geen bon, niet gepind helaas pindakaas.. Omdat ik weerwoord heb omdat haar vijandige toon me niet bevalt kapt ze meteen het gesprek af ( lekker makkelijk ) lekker klantvriendelijk action.. Een beetje coulant naar klanten moet toch een keer kunnen..

Jaa, oké.. Ik heb geen bon en niet gepind en het gaat maar om een bedrag van €3,50 maar een beetje klantvriendelijkheid en een goede service is toch niet teveel gevraagd!!! Of wordt er in elk action filiaal 1 pitbull aangenomen die de klanten afblaft?

Owja, nog even de klantenservice gebeld.. Misschien hebben die een oplossing want de manier waarop ik in beide filialen wordt behandeld staat me niet aan.. Klantenservice is niet echt klantenservice want als ik dan zeg.. Het zou toch ook kunnen zijn dat ik geen bon heb gekregen kun je dat bewijzen? Zegt de medewerker.. Nee, dat kan niet want onze kassamedewerkers geven altijd een bon ( zij kunnen blijkbaar nooit iets vergeten of fout doen )

Lees vooral het stukje op de website van de action –> over action –> onze mensen maken action..
Nou zou zijn de medewerkers nou juist niet.

Het was fijn geweest als ik de aankoop had kunnen omruilen maar het zou nog fijner zijn als de medewerkers klantvriendelijk en sociaal zijn!!! Geef ze een cursus klantvriendelijkheid ipv agressieve verkoopvaardigheden

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TAHL