Klacht: Geen retourbetaling

op 10 oktober 2017 over NavAudio in de categorie Auto Onderdelen

Xenon set inclusief stadslichten besteld welke 100 procent storingsvrij zouden zijn. Na inbouwen gemerkt dat beide storingen geven, zowel op boordcomputer als knipperende lampen. Hier melding van gemaakt waarna ik als reactie kreeg dat dit na enkele branduren vanzelf over zou gaan??

Nadat, na circa 10 branduren de storingen bleven, opnieuw kontakt gezocht, zowel per mail als telefonisch met de mededeling dat ik het pakket retour zou sturen en het geld terug zou krijgen.

Enkele dagen nadat ik het pakket heb teruggestuurd krijg ik exact hetzelfde pakket terug. Na mijn beklacht via telefoon krijg ik te horen dat de lampen zijn vervangen voor nieuwe ivm bekend probleem met de vorige serie, ( probleem zou, zoals zij eerder aangaven, uit zichzelf na enkele branduren overgaan !!!???)

Ik geef aan dat ik iets anders heb afgesproken en mijn geld terug wil waarna het pakket opnieuw is verstuurd a 6,95 euro.

Na 4 dagen stuur ik maar een mail met de vraag of het pakket is ontvangen waarna ik een mail terugkrijg dat dit inderdaad het geval is en het geld wordt teruggestort. Na 10 dagen weer gemaild dat er nog niets is ontvangen met als antwoord dat deze mail is doorgestuurd naar de financiele afdeling. ( Finaciele afdeling gespeld)

Weer 5 dagen later gemaild en weer exact hetzelfde mailtje met dezelfde spelfout erin dat mijn mail naar de financiele afdeling wordt doorgestuurd.

Hoe groot is de financiele afdeling van navaudio in vredesnaam dat zij niets van zich laten horen als het op retourneren aankomt..

Vind dat ik met een kluitje het riet in wordt gestuurd en erg onprofessioneel.

Ondertussen is het een maand nadat ik mail terug heb gehad dat het pakket is ontvangen en heeft navaudio niets uit zichzelf laten horen….

Retourneren kosten teruggestuurde produkten + extra gemaakte retourkosten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar NavAudio over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Johnny22