Klacht: Geen reisplanner bij Columbus Magazine

op 15 juni 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Ik nam zes maanden geleden een abonnement op Columbus Magazine omdat je er dan een reisplanner bij kreeg. Begin februari mailde ik dat ik die nog niet gekregen had en toen kreeg ik antwoord dat die binnen de- weken na betaling geleverd zou worden. Ik mailde weken later en plaatste vorige maand iets op Twitter maar hoorde hier niks meer van. Die reisplanner was de enige reden dat ik dat abonnement nam dus ik wil ‘m echt. Blijkbaar ben ik verre van de enige met klachten over Abonnementenland

als ik die reisplanner eindelijk krijg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Vanackere, De reisplanner zal u zo snel mogelijk worden toegezonden. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 15:14 geantwoord

Geachte,

Klacht is inmiddels behandeld.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door evava