Klacht: Geen reisplanner bij Columbus Magazine

op 15 juni 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik nam zes maanden geleden een abonnement op Columbus Magazine omdat je er dan een reisplanner bij kreeg. Begin februari mailde ik dat ik die nog niet gekregen had en toen kreeg ik antwoord dat die binnen de- weken na betaling geleverd zou worden. Ik mailde weken later en plaatste vorige maand iets op Twitter maar hoorde hier niks meer van. Die reisplanner was de enige reden dat ik dat abonnement nam dus ik wil ‘m echt. Blijkbaar ben ik verre van de enige met klachten over Abonnementenland

Gewenste Oplossing:

als ik die reisplanner eindelijk krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Vanackere, De reisplanner zal u zo snel mogelijk worden toegezonden. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 15:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Klacht is inmiddels behandeld.

Met vriendelijke groet,
Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door evava