Klacht: Geen reclame folder ontvangen

op 10 december 2017 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 14 december 2017 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben uw folderklacht inmiddels doorgegeven aan ons verspreidbureau. Zij gaan hieraan werken en kijken welke problemen er zijn met de bezorger en of deze beschikbaar is voor dit postcodegebied. Mocht de folderbezorging over enkele weken nog niet goed gaan, dan horen wij dat weer graag van u,dan blijven we hier aan werken. Alvast bedankt en nog een prettige dag toegewenst.

Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier op onze website http://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door N.gubbels@home.nl