Klacht: Geen reacties op de email’s en daarmee geen tevredenheid

op 18 maart 2016 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben twee email’s verstuurd enkele dagen geleden. De eerste gaat over de gratis Tiara die op de site is beloofd bij het bestellen van de Frozen prinsesen Elsa jurk. De tweede hebben wij de vraag gesteld of de jurk voor een grotere geruild kan worden. De maat die wij besteld hadden zou groot genoeg moeten zijn voor onze dochter van net drie jaar (mt 110 leeftijd tussen 4-5 jaar). Maar deze past haar nu precies. Ze kan hem niet eens een jaar aan.

De jurk hebben wij op 8 maart 2016 gesteld.

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden als ik een grotere maat Frozen prinsesen Elsa jurk krijg en de beloofde gratis Tiara

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 22 april 2017 om 13:37 geantwoord

welke oplossing, alleen de tekst \\\"Wat jammer dat u een klacht heeft over uw aankoop bij Vanoutlet.nl\\\" is geen oplossing.

ik wil wat ik heb besteld niets meer maar zeker niets minder

mijn vraag is nu dan ook wanneer geeft u mij waar ik recht op heb, en goede maat Jurk en de tiara ?

met Vriendelijke groet,

Marco

Alle klachten die gemeld zijn door Marco Kortekaas