Klacht: Geen reacties en automatische verlenging.

op 20 juni 2016 over Kamernet in de categorie Makelaars

Ik heb op de dag dat mijn abonnement zou verlopen netjes opgezegd omdat ik al zeer ontevreden was over de dienst van Kamernet. Echter kreeg in een uur later een mail dat mijn abonnement automatisch is verlengt (Trouwens dus ook geen waarschuwing van te voren wat wel netjes geweest was!).

In de hele maand dat ik minstens 10 reacties heb geplaatst op kamers, heb ik geen enkele reactie ontvangen. Hierbij heb ik dus niets aan de dienst van Kamernet gehad, en heeft het mij alleen maar veel moeite en tijd gekost. Nu moet ik dus ook nog eens onverwachts 34 euro voor verlenging betalen.

Ik verwacht dat mijn abonnement per direct geannuleerd wordt en dat ik de tweede betaling niet hoef te voldoen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamernet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kamernet

Heeft op 01 juli 2016 om 13:18 geantwoord

Beste Elise, bedankt voor je bericht. Ik zie dat we inmiddels per e-mail contact hebben gehad.

Het account is op de dag van verlenging stopgezet. Om een verlenging te voorkomen dien je het account uiterlijk een dag voor de start van de nieuwe periode stop te zetten. Dat zou in dit geval uiterlijk op 18 juni 2016 moeten zijn geweest.

Mocht je nog vragen of feedback hebben dan horen we dit natuurlijk graag via supportdesk@kamernet.nl .

Fijn weekend!

Irene - Kamernet

Alle klachten die gemeld zijn door elisebus