Klacht: geen reactie vanuit klantendienst op verzoek op garantie

op 20 september 2016 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Roeitrainer is in korte termijn op drie onderdelen stuk gegaan. Na lang aandringen zijn de eerste keer twee vervangende onderdelen opgestuurd. Bij derde defecte onderdeel geeft de klantenservice van Itek ondanks diverse herinneringen per mail en telefoon geen enkele reactie. Na eerder drie maanden de roeier niet te hebben kunnen gebruiken duurt het nu ook weer 6 weken en er is geen zicht op een oplossing. Het traineren van het voldoen aan garantie lijkt bij dit bedrijf structureel en niet passend bij een webwinkel voorzien van een keurmerk. Dan gaat het me nog niet eens om de waardeloze kwaliteit van het product, maar vooral om het volledige gebrek aan klantenservice en garantie. Dit terwijl op de site wordt geadverteerd met 2 jaar garantie. Het tegendeel blijkt waar. Het enige wat mij nog rest is Itek in gebreke stellen wegens het niet voldoen aan de garantievoorwaarden en de aankoop ongedaan te maken. Dit wordt mijn volgende stap om het probleem hopelijk definitief op te lossen. Emailcorrespondentie heb ik bewaard. Deze kan ik desgewenst overleggen, zodat u kunt zien hoe eenzijdig dit is.

in eerder stadium bij het toesturen van vervangend apparaat of onderdeel. Maar hier heb ik vanwege de opeenstapeling van defecten en het uitblijven van enige vorm van reactie van de klantendienst geen enkel vertrouwen meer in, dus wil ik de aankoop ongedaan maken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ITEK in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten Nulle