Klacht: Geen reactie op mijn klacht via postnl.nl

op 20 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14-7 krijg ik de door mij bestelde bloempotten deel stuk thuis. Ik mail postnl hierover via de site en krijg een standaard mail met de belofte dat ze binnen 2 werkdagen contact met mij op zullen nemen. Ik vermeld zelfs mijn telnr ( terwijl ik dat zelden doe gezien ik dit nr zo prive mogelijk probeer te houden ) maar niemand heeft mij hierover gebeld.
Stel het is erg druk dan had een volgend standaard mailtje volstaan…

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn spulletjes én de betaalde verzendkosten retour , maar vooral een teken van leven van postnl.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door ikkeja