Klacht: geen reactie op mails en telefoon

op 30 november 2015 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Op 15-11 via klachtenformulier aangegeven dat ik een onterechte factuur had ontvangen, binnen 2 werkdagen zou ik iets horen. Toen ik na 3 dagen (18-11) nog niks had gehoord, gebeld. Ik moest bewijs mailen van mijn bankbetaling. Dit dezelfde avond nog gedaan. Vervolgens weer niks gehoord, geen bevestiging niks….Op 24-11 een reminder gestuurd, maar wederom niks. Nu vandaag 2x geprobeerd te bellen, maar met 0900 nummer en steeds vele wachtende voor je, heb ik maar opgehangen anders zou het wel een hele kostbare bedoeling. Laatste poging vanmiddag gedaan en toen was de lijn gewoon niet meer bereikbaar…..
Hele slechte klantenservice!!!

als ik bevestiging krijg dat de factuur die ik heb ontvangen vernietigd wordt omdat ik aangetoond heb al lang betaald te hebben

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 16:50 geantwoord

Geachte,

Deze klacht is reeds behandeld.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door DianaG60