Klacht: geen reactie op mail of telefoon

op 14 mei 2020 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Ik had 3 tickets geboekt voor een reis naar Turkije op 4 april. Heb een mail ontvangen van sunexpress dat de vluchten geannuleerd zijn en dat ik contact moet opnemen met schipholtickets. Heb online het formulier ingevuld, nog voor vertrek, geen reactie. Heb meermaals proberen te bellen, geen reactie. Heb daarna nog mails gestuurd en heb dan een algemene mail terug ontvangen in het Frans, waarin stond geschreven dat zij per komende vertrekdata alles afwerken en dat ik hen niet meer mag contacteren. Mijn vertrekdatum is al meer dan een maand voorbij, maar heb van hun nooit iets gehoord. Ik kan volgens sunexpress ook maar tot een bepaalde datum de tickets omboeken of het geld terug krijgen. Straks is die datum voorbij en dan heb ik waarschijnlijk niets meer. Ik denk dat dit hun bedoeling is. Vind het erg dat ze ons, die hard hebben moeten werken voor ons geld zo in de kou laten staan. Heb alle begrip voor de situatie, maar een antwoord zou wel op zijn plaats zijn.

Zou graag een concreet antwoord van hun willen ontvangen. Waarin staat wanneer ze mijn dossier kunnen behandelen, wat de mogelijkheden zijn, en hoelang dit ongeveer zou kunnen duren voor het afgehandeld is. Dan weet ik tenminste waaraan ik toe ben. En dat ze zich dan aan die afspraken houden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marga Beelen