Klacht: Geen reactie op mail

op 14 december 2017 over LG in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reeds op 6-9-2017 heb ik gevraagd aan LG om reactie op mijn verzoek aangaande een kadokaart ivm de aanschaf van een LG G6. Tot 3 maal toe reactie gekregen ‘dat het doorgezet is naar de registratieafdeling’. Maar tot op heden nog niets van hen vernomen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er reactie komt van LG, en dan natuurlijk het liefst met een positief antwoord :)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LG

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandrioni2