Klacht: Geen reactie op klacht

op 06 september 2016 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

Ik heb mij opgegeven voor een cursus, hierbij heb ik mijn voorkeurslocatie kenbaar gemaakt. Voordat ik had getekend hebben zij mij wel 3x in de week gebeld om te vragen wanneer ik zou tekenen. Na het tekenen heb ik echter niets meer vernomen. De opleiding zou 1 september starten…. Ik heb toen zelf maar contact opgenomen, er werd toen medegedeeld dat de voorkeurslocatie in mijn geval Den Haag niet beschikbaar was, en dat ze zo lang mogelijk gewacht hadden op eventuele kandidaten. De alternatieven waren Rotterdam op dinsdag of Utrecht op zaterdag. Ik werk dus dinsdag was al geen optie. Ik was boos dat de locaties zo ver uiteen lagen. Ik heb aangegeven het adres van de locatie in Utrecht via mail te willen ontvangen en een compensatie in reiskosten. na dit telefoontje kreeg ik een standaard antw. dat zij mij telefonisch niet konden bereiken, klopt want ze hadden helemaal niet gebeld. En dat Rotterdam ook niet doorging vanwege te weinig aanmeldingen, en dat ik binnen 2 werkdagen aan moest geven welke locatie, alsof ik keuze had, ging worden. Ik heb hierna 20 mails gestuurd maar tot nu toe nog geen enkele reactie. Ik vind de manier van zaken doen bij Scheidegger schandalig!!.

Ik verwacht dan ook een excuus en een tegemoetkoming voor de reiskosten.

Mw. J. Oversloot

Ik verwacht dan ook een excuus en een tegemoetkoming voor de reiskosten, of een korting want Den Haag of Utrecht scheelt 150 km.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door J.Oversloot