Klacht: Geen reactie op bezwaarschrift

op 17 juni 2016 over Nederwoon in de categorie Woningcorporaties

Vanaf 29 april al contact gezocht via mail en telefonisch i.v.m. een klacht die we hebben voor de huursverhoging die in rekening wordt gebracht vanaf juli.
Telkens als we bellen wordt beloofd dat we worden teruggebeld, maar we hebben nog steeds geen reactie vernomen. Twee weken geleden via bezwaarschrift een bezwaar per post en mail gestuurd, opnieuw nog steeds geen reactie. Afgelopen woensdag gebeld, zou worden terug gebeld (dezelfde middag) en opnieuw niets vernomen. Vind het een hele slechte service, aangezien we gewoon een paar (simpele) vragen hebben.

Wanneer ons bezwaar voor wat betreft de huursverhoging in behandeling wordt genomen. Ben ook benieuwd wat voor rechten we hebben, als binnen een bepaalde periode niet wordt gereageerd op een bezwaarschrift.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederwoon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederwoon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Terugkrijgenbemiddelingskosten.nl

1 jaar geleden - Beste Edith, Voor een verzoek tot huurverlaging dien je de eigenaar van jouw woning schriftelijk te benaderen. Het is belangrijk om de brief aangetekend te versturen. In de brief stel je een termijn. Wanneer er binnen de gestelde termijn geen reactie volgt, kun je voor slechts € 25,- de huurcommissie inschakelen. Voor een gratis voorbeeldbrief kun je contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Yaël Hoogvliets Eigenaar Terugkrijgenbemiddelingskosten.nl

Alle klachten die gemeld zijn door edithviersma