Klacht: geen reactie op betaling

op 26 januari 2014 over IcePay in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw Harlekijn, Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen willen wij u vragen een e-mail te versturen naar info@icepay.nl met hierin vermeld uw orders/betaal gegevens. Aan de hand van die informatie kunnen wij contact opnemen met de betreffende website en uw klacht kenbaar maken. Met vriendelijke groet, ICEPAY Support Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IcePay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IcePay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IcePay

Heeft op 07 februari 2014 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Harlekijn,

Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen willen wij u vragen een e-mail te versturen naar info@icepay.nl met hierin vermeld uw orders/betaal gegevens.

Aan de hand van die informatie kunnen wij contact opnemen met de betreffende website en uw klacht kenbaar maken.

Met vriendelijke groet,

ICEPAY Support Team

Alle klachten die gemeld zijn door harlekijn