Klacht: Geen reactie op annulering

op 15 augustus 2016 over 1001extensions in de categorie Kappers

Ik heb op 4 augustus hier extensions besteld. De website leek betrouwbaar vanwege de recensies die ook op de site vermeld staan. Ik kwam er later op de dag via google echter achter dat deze site fraudulent lijkt. Ik heb gelijk mijn order geannuleerd, maar hij werd alsnog de volgende dag verzonden! Ik kreeg pas dagen later een antwoord op de annulering, alleen maar met de track en trace, wat heb ik daar nou aan?!

Ik krijg geen antwoord op mijn opvolgende berichten, behalve het track en trace nummer. Ik heb mijn order binnen 24 uur geannuleerd zoals in hun eigen voorwaarden staat dat mag, echter gebeurd er helemaal niets met die annulering.

Dat het pakket wordt teruggenomen, ik niet opdraai voor kosten voor retournering van het pakket of importkosten en ik wil mijn geld volledig terug. Hadden de extensions maar niet verzonden moeten worden!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 1001extensions

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 1001extensions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hugsncuddles