Klacht: Geen reactie krijgen

op 02 december 2016 over Inshared in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bijna twee manden geleden een van de Inshared klanten heeft een schade aan mijn auto gedaan. Ik weet de kentekenen van de auto. Ik heb al meerdere keren aan hun gebeld en e-mails gestuurd om een reactie of update te krijgen maar tot nu geen resultaat. Het lijk mij alsof zij negeren mij.
MVG,
Olena Voloshyna

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat Inshared een contact met de persoon die heeft het schade veroorzaakt contact opnemen en laten mij weten hoe ver zijn ze met mijn melding. Een aandacht aan mij geven, laten mij zien dat zij proberen iets te bereiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inshared

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inshared nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Olena Voloshyna