Klacht: Geen reactie, geen contact, geen vouchers

op 01 juni 2020 over Gate1.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw. Mijn klacht gaat over Gate 1. Ik had via Gate1 voor 25 april 2020, 2 retourtickets naar RD Congo geboekt. We zouden met Brussels Airlines reizen. Ik had mijn vlucht niet eens geanuleerd en stond op hun website dat ze contact met ons zouden nemen. Tot op heden alleen maar standard mail en de laatst is van 17 april en meer niet.

Gewenste Oplossing:

Als ik een paar vouchers krijg of mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gate1.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gate1.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rachetee en Jesus