Klacht: Geen reactie Customer Care Lexa

op 04 februari 2014 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Sinds twee weken betaal ik wel voor mijn Lexa applicatie op m’n iPhone (welke continu vastloopt maar dat terzijde) maar ik heb geen toegang tot mijn berichten en andere functies die ik als member zou moeten hebben.

Ik wacht nu al twee weken op antwoord en heb drie mails verstuurd.

Nu eindelijk bericht terug gehad met een volkomen algemeen en vaag verhaal dat niets maar dan ook niets met het oplossen van mijn klacht te maken heeft.

Voel me zo machteloos.

Heb de betalingen onderhand geblokkeerd zodat er niet Nog meer geld wordt afgeschreven. Maar wel heel eng dat zo een bedrijf op geen enkele andere manier te bereiken is dan per mail. Ik snap dat het het bedrijf kosten bespaard maar het is absoluut niet klantvriendelijk.

Ik wil dat iemand van Lexa me helpt dit probleem op te lossen want het kost me onnodig veel energie, tijd en geld zo.

Goed lezen van mijn probleem en een oplossing bieden!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Madelief1981

3 jaren geleden - Bedankt, helaas Lexa heeft op geen manier gereageerd en er is wederom geld afgeschreven. De volgende stap is bellen met de consumentenbond maar gevoelsmatig zou ik aangiften willen doen van diefstal/fraude. Lexa is alleen per email bereikbaar maar dat betekend dus niet dat je daadwerkelijk contact krijgt en wanneer je wel contact krijgt, de medewerker in kwestie misschien niet "inzichtelijk" genoeg is om je klacht te begrijpen laat staan op te lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door Madelief1981