Klacht: geen reactie bij geannuleerde reis

op 20 mei 2020 over Gate1.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 januari 2020 heb ik bij gate1.nl een reis naar Philadelphia (1-4-2020 tm 7-4-2020) geboekt. In verband met de corona-crisis is de reis geannuleerd. Nadat ik op 22.3.2020 via een automatische mail van gate1.nl voor de optie ‘annuleren’ had gekozen heb ik niets meer van het bedrijf gehoord. Daarnaast heb ik nog steeds geen reactie op al mijn emails over deze kwestie gehad. Ook bij Allianz, de verzekeringsmaatschappij waarbij ik via gate1.nl een annuleringsverzekering had afgesloten kreeg ik geen gehoor.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld (€ 596.28) voor de reis terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gate1.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gate1.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacomien Prins