Klacht: geen reactie

op 08 juni 2017 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Opzegging eind maart bij tele 2 via opzegservice, toch rekeningen gekregen voor twee maanden.
Ondanks veel telefoontjes inmiddels een incasso gekregen via Bos incasso. Tele 2 erkent fout maar zegt dat het inmiddels uit hun handen is en bij Bos ligt.
Zij werken schijnbaar op dezelfde manier als Tele 2:niet reageren op mails en telefoontjes.

Gewenste Oplossing:

als ik een bevestiging heb dat de incasso van de baan is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bos Incasso in behandeling genomen

Bericht van Bos Incasso

4 jaren geleden - Geachte heer/ mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, Bos Incasso

Alle klachten die gemeld zijn door Michel Crolla