Klacht: geen reactie

op 08 april 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer Abonnementenland te contacteren per e-mail, twitter, contactformulier op de website, maar krijg al weken geen antwoord.

Gewenste Oplossing:

Als ik antwoord krijg en mijn vraag wordt behandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte heer Pieters, Onze welgemeende excuses voor de late reactie. Het abonnement op Tirade is een abonnement tot wederopzegging. Een factuur voor de nieuwe periode is digitaal verzonden per email op 21 maart. Wellicht is dit in uw spam terecht gekomen. Er is nu een kopiefactuur verzonden naar daan.pieters@telenet.be Hopende u hiermede voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet. Abonnementenland. Marjon van Rij Administratief Medewerkster

Reactie van de melder van de klacht dnpt

1 jaar geleden - Helaas ontvang ik die kopiefactuur niet, ook niet in mijn spamfolder. Het e-mailadres is nochtans juist. Graag de factuur als pdf mailen of mij het factuurnummer mailen, aub.

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte heer Pieters, U kunt binnen nu en een half uur de factuur in pdf verwachten in uw mail. Graag vernemen wij van u of dit in goede orde hebt ontvangen. Hopende u hiermede voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet. Abonnementenland. Marjon van Rij Administratief Medewerkster

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 12:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is inmiddels opgelost,

Met vriendelijke groet,
Abonnementenland.

Alle klachten die gemeld zijn door dnpt