Klacht: geen radio en televisie

op 29 maart 2013 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Al drie dagen geen signaal voor digitale televisie en sinds één dag geen signaal voor radio en televisie. Helpdesk meldt doodleuk dat ze vijf dagen de tijd hebben om het probleem op te lossen. Zes weken bij Lijbrandt en nu deze ellende, 15 jaar Ziggo en nooit een probleem.

per direct weer een signaal voor radio en televisie

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Lijbrandt een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Lijbrandt

7 jaren geleden - Beste walew,Wij hebben vandaag telefonisch contact met u opgenomen om uw klacht verder te bespreken, we hebben afgesproken uw storingsmelding in de gaten te houden en nieuwe informatie zo spoedig mogelijk aan u door te geven.Met vriendelijke groet, Ruben Smith Webcare Lijbrandt

Bericht van Lijbrandt

7 jaren geleden - Beste walew,De netwerkbeheerder geeft aan dat het glasvezelmodem gisteren rond half zes aan het einde van de middag nog online is geweest. Werkt het analoge tv signaal inmiddels weer naar behoren?Met vriendelijke groet, Fleur Lijbrandt Webcare

Reactie van de melder van de klacht walew

7 jaren geleden - Nu inmiddels zeven dagen verder en nog steeds geen oplossing, geen signaal voor televisie en radio. Informatie van vrienden en kennissen leert dat er talloze problemen zijn met Lijbrandt, soms al lopend vanaf januari 2013.

Bericht van Lijbrandt

7 jaren geleden - Beste walew,Wat jammer dat uw vrienden en kennissen ook problemen hebben met onze diensten. Wilt u hen vragen om ons te bellen? Wij kijken graag wat wij voor hen kunnen doen.Wij maken een nieuwe melding naar de netwerkbeheerder. Als u de mogelijkheid heeft, kunt u voor de zekerheid een andere coaxkabel rechtstreeks aansluiten om te kijken of dit het probleem verhelpt.Met vriendelijke groet, Fleur Lijbrandt Webcare

Reactie van de melder van de klacht walew

7 jaren geleden - Donderdag 4 april 2013, 17.25 uur nog steeds geen RTV signaal, modem laat duidelijk zien dat er geen signaal binnen komt. (indicatielampje RTV brandt niet. En dan nog durven twijfelen aan de coaxkabel..................

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 05 april 2013 om 11:22 geantwoord

Beste walew,

Wij hebben uw e-mail van 4 april ontvangen en gelezen, wij zien dat het RTV lampje weer groen brand.

Wij zien dat alle diensten nu weer beschikbaar zijn, kunt u bevestigen dat uw abonnement weer goed werkt?

Voor de periode dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de TV krijgt u een vergoeding, dit wordt binnen 2 facturen voor u verwerkt.

Ruben Smith
Webcare Lijbrandt

Reactie van de melder van de klacht walew

7 jaren geleden - Helaas probleem is nog steeds niet opgelost, ik zie kennelijk niet wat jij ziet............

Reactie van de melder van de klacht walew

7 jaren geleden - Oplossing????? Nog steeds geen RTV signaal, kijk eens goed naar de foto!!! 07-04-2013 20.30 uur

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht walew

7 jaren geleden - na 10 (?????!!!!!) dagen eindelijk weer TV en Radio door komst monteur. Probleem; defect in modem, binnen enkele minuten verholpen door monteur. Helpdesk van Lijbrandt is werkelijk volledig incompetent, vanaf de eerste melding duidelijk gemaakt dat het een hardware probleem betrof!

Alle klachten die gemeld zijn door walew