Klacht: Geen proefabonnement

op 24 maart 2017 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Eind vorig jaar ben ik op straat aangesproken door iemand van de Splendid boekenclub.
Eénmalig zou ik één pakketje krijgen. Er werd netjes bijgezegd dat ik een euro administratiekosten moest betalen.
Inmiddels heb ik 3x een pakketje ontvangen en teruggestuurd met de melding dat ik hier niet over was ingelicht.

Na het ontvangst van het 2e pakketje heb ik mijn rekeningnummer voor hen geblokkeerd,
op advies van de consumentenbond.

Tevens heb ik ze 3x aan de telefoon gehad.
Het enige dat ik steeds te horen krijg is dat ik voor een proefabonnement van 5 pakketjes heb getekend en uiteindelijk
nog 42,70 moet betalen.
Ik heb niks gezien van voorwaarden en ook geen uitdraaisel gekregen.

Zojuist heb ik weer een brief ontvangen over een betalingsachterstand bij de Splendid boekenclub.
Wederom heb ik gebeld. Het enige dat ik boos te horen kreeg was \’Bent u nu aan het huilen? Hou op en bel maar terug als je klaar bent\’ \’Maak gewoon het geld over dan is het goed\’
De meneer heeft later gewoon opgehangen. Zijn naam heeft hij niet genoemd.

In een brief dreigen met een deurwaarder is overigens zeer ongepast en onterecht in dit geval.

Ik ben tevreden als ik met rust gelaten word en het gewoon bij het eerste, eenmalig beloofde, boekenpakket blijft.

Dan houden zij zich aan hun woorden.

Reactie van de melder van de klacht kk87

5 maanden geleden - Momenteel word ik ook aangesproken via een sms bericht. Zonder dhr / mevr en naam. Ook de afzender is zonder naam! ... achter een bedreigende zin staat normaal ook niet in een professioneel bericht.

Alle klachten die gemeld zijn door kk87