Klacht: geen produkt ontvangen na bestelling en betaling

op 19 mei 2020 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Op zaterdag 9 mei heb ik via de website van ITEk, ITEK webwinkel, een afkort en verstekzaag besteld. Het bedrag van 63,95€ voor de zaag en verzendkosten heb ik direct voldaan.
Na enige dagen te hebben gewacht op mijn bestelling heb ik een email gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft. Redelijk snel volgde het volgende antwoord:

Klantendienst Itek
wo 13 mei 15:54 (6 dagen geleden)
aan mij

Beste klant,

Uw bestelling zit momenteel in verwerking. U zal een track trace ontvangen zodra wij het pakket versturen.

Vriendelijke groeten,
Wesley

iTEK Klantendienst
Industrieweg 3
3950 Bocholt (Kaulille)
01156 66 67
[email protected]

Nu begrijp ik dat er een uitzonderlijke situatie heerts met Coronavirus en mogelijk een onderbezetting is maar meer dan een week op mijn bestelling wachten is een beetje vreemd. Vervolgens heb ik op maandag 18mei wederom een mail gestuurd, er volgt nu helaas geen reactie. Ook op telefoontjes wordt niet gereageerd.

Ik wil mijn complete bestelling annuleren en per direct mijn volledig voldane bedrag van 63,95€ terug gestort op mijn rekening.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alje.Koiter