Klacht: Geen product

op 11 oktober 2017 over Fonq in de categorie Online Woonwinkels

Ik heb op 2 oktober een staafmixer besteld deze zal 4 oktober binnen komen. 4 oktober werd er een pakket gebracht met alleen daar in reclame blaadjes en lucht zakje. Direct gebelt met fonq en deze zal het onderzoeken. 5 oktober zelf weer gebelt en hadden ze het gewicht op gevraagd het gewicht van het pakket zal 11.5 kilo zijn best zwaar voor alleen een staafmixer, ze ging veder kijken. 6 oktober weer gebelt en zal ik maandag of dinsdag worden gebelt,dinsdag zelf weer gebelt. Werd gezegd bel woensdag middag terug wij kunnen nu niks vinden. Woensdag middag gebelt word er ge zegt er zat 11.5 kilo in dus u heeft wat ontvangen uit gelegd opnieuw dat er alleen reclame blaadjes in zat en luchtzakjes meer niet en dat het een verjaardag kado was voor 5 oktober en het nu de 11e is. Er werd niet echt hartelijk gereageerd er werd gezegd bewijs maar dat je het niet heb ontvangen nogmaals gevraagd welke staafmixer er 11.5 kilo weegt op internet staat duidelijk dat zoon staafmixer met toebehoren rond de 3 kilo weegt. Gevraagd hoe ik dit dan moest bewijzen dat wisten ze ook niet en het was aan mij dat uit te zoeken. Ik krijg dus geen product en geen geld terug en mag zelf gaan kijken hoe ik nu moet bewijzen dat ik niks heb ontvangen.

Als dit word op gelost, geld terug of het product in goede orde krijg toe gestuurd

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fonq over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fonq in behandeling genomen

Bericht van Fonq

2 maanden geleden - Beste Thijs van der Bom, Wij vinden het erg spijtig dat u deze ervaring met ons heeft. Inmiddels zien wij dat u per e-mail nog in contact bent met onze klantenservice. Deze situatie wordt dan ook nog onderzocht en wij houden u uiteraard op de hoogte van de stand van zaken. Met vriendelijke groet, fonQ.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fonq een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fonq

Heeft op 16 oktober 2017 om 09:58 geantwoord

Beste Thijs van der Bom,

Bedankt voor uw geduld.

Zoals per e-mail besproken is het onderzoek gesloten en is deze case naar ons idee correct afgerond. Wij zullen deze klacht dan ook gaan sluiten.

Mochten wij toch nog iets voor u kunnen doen, dan horen wij dit uiteraard graag van u.

fonQ

Alle klachten die gemeld zijn door Thijs Vd