Klacht: Geen primo gehad deze week

op 02 september 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben deze week weer geen boekje nu 35 gehad dit is niet de eerste keer, wij overwegen om het abonnement op te zeggen.

Gewenste Oplossing:

Als het boekje op tijd hier is

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

10 maanden geleden - Geachte heer Berghmans, Er waren helaas problemen met de levering. Dat is nu opgelost en volgende week ontvangt u de Primo weer op tijd. Het abonnement is met 1 nummer verlengd omdat u nummer 35 niet hebt ontvangen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 16:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Deze klacht is reeds behandeld.

Met vriendelijke groet,

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door anniesloan