Klacht: Geen postbezorging

op 15 september 2018 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij ontvangen sinds eind juni geen enkele post meer wat via Sandd gestuurd wordt inmiddels al een aantal keren contact opgenomen met Sandd. Gisteren kregen wij te horen dat de post toch echt bezorgd zou zijn dat konden ze via een app zien bij de bezorger. Wel vreemd dat er in heel ons dorp geen post ontvangen wordt via Sandd.
En wat schets onze verbazing net wordt er door Sandd post bezorgd en wel heel oude post… vreemd dat de bezorger het al bezorgd zou moeten hebben maar wij het nu ineens in de bus krijgen……. wat ze dus vertellen klopt niet nu blijven we hopen dat we nu wel post ontvangen van Sandd

Gewenste Oplossing:

Dat mijn achterstallige post allemaal bezorgd gaat worden en dat in het vervolg ik gewoon mijn post op tijd geleverd krijg dat is waar Sandd voor moet zorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sandd

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sandd nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geenpost60