Klacht: geen post of heel laat

op 20 juli 2012 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ontvang nu al voor de tweede keer een herinerring van een aantal rekeningen van de belastingdienst, waarvan ik de eerste rekening nooit ontvangen van heb.
Resultaat, irritatie plus ook nog eens bij een een boete van 50 euro!.
Tevens komt de post vaak ook heel laat 20:00!. ’s avonds vind ik geen normale tijd meer om post te ontvangen.
Graag hoor ik via de mail van u en niet telefonisch

Gewenste Oplossing:

de postbode goed z'n werk laten doen en zorgen dat alles gewoon normaal bezorgt gaat worden op een gewoon tijdstip

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 14 augustus 2012 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw ,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Naar aanleiding van ons mail contact hebben wij een incident uitgezet. Wij hebben dit besproken met de bezorger.
Hierbij zijn wij tot de conclusie gekomen dat wij stoppen met deze bezorger. Er zal dus een nieuwe bezorger op u wijk worden gezet.

Wij gaan er dan ook van uit dat het probleem is opgelost.Mocht dit niet het geval dan vernemen wij dit graag. U kunt contact met ons opnemen via klantenservice@sandd.nl

Wij danken u bij voorbaat voor de genomen moeite.

Alle klachten die gemeld zijn door jodejong