Klacht: Geen oud bruin in het flesje wel op etiket.

op 12 september 2016 over Bavaria in de categorie Bier

Mijn schoonmoeder had in de vakantie voor mij oud bruin gekocht een six pack bij de Jan Linders Someren .
Er waren nog twee flesje over , op zondag jl. Bij schoonmoeder op bezoek. Krijg een flesje oud bruin. vond het al vreemd dat de kleur zo raar was door het flesje heen ,open gemaakt in geschonken he war vreemd die.kleur is niet goed meteen de datum gecontroleerd die was goed. De smaak was ook anders. Laatste flesje open gemaakt daar zit wel oud bruin in. Nu halen de kinderen wel eens een grapje met papa uit door water in zijn flesje te doen maar dat was nu niet het geval. Heb het zelf open gemaakt. Op maandag naar de plaatselijke Jan Linders geweest met het verhaal die ons melde dat we beter naar Bavaria konden mailen Dus bij deze

Het blijft een raadsel???

Naar jullie idee in te vullen..iets leuks voor mijn man Roland . Die op 27 nov. 50 abraham ziet .en een echte Bavaria liefhebber is..

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bavaria over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bavaria in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bavaria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bavaria

Heeft op 12 september 2016 om 16:43 geantwoord

Op 12 september vanuit de consumentenservice telefonisch contact op genomen. Uit dit telefonisch contact is gebleken dat het betreffende flesje nog beschikbaar is voor onderzoek. We hebben dan ook met de consument afgesproken dat we het flesje op komen halen en voor verder onderzoek doorsturen naar onze kwaliteitsdienst. Eventuele verdere terugkoppeling zal na het onderzoek plaats vinden direct aan de consument.

Alle klachten die gemeld zijn door Roland en suzanne