Klacht: geen openheid van zaken

op 19 december 2017 over Mediation Agency in de categorie Adviesbureau

shop and fly heeft telefonisch een aanbieding gedaan over een kortingsreis hierop is gereageerdt dat dit niet in het budget past van betreffend persoon. nu is betreffend persoon benaderd door mediation agency b.v met een verhoging deze verhoging is zo groot dat het niet anders kan dat het oplichting is. ik heb deze persoon aan de telefoon gehad en men vond mij onbeschoft omdat ik de de gegevens opvroeg van het bedrijf waar hij voor werkt die hij overigens niet gaf evenals de dosiernummers kreeg ik niet en deze persoon wou ook de gegevens van shop and fly niet geven. o en als ik het kvk nummer invoer van de agency zegt de kvk dat het niet bestaat.

ik ben tevreden als als ik de documenten te handen krijg waar dit over gaat bv de zoals ze zeggen de 3 dossier nummers en papieren aanmaningen ook zou ik graag de gegevens willen hebben van de 2 bedrijven waar ik het over heb gehad

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mediation Agency

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mediation Agency nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mwr oei