Klacht: geen offerte

op 17 september 2018 over Nico Kool Schilderwerken en Glasservice in de categorie Schilders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdagmiddag 7 september 2018 kwam ieman van glasschade voor glas inmeten en had afgesproken dat ik snel offerte krijg…via mailen..die voor verzekering …ik had aantal keer gebeld..iemand zei mijn collega is ziek, maar ik vraag mij af waarom niemand overneemt, als iemand ziek is.

Gewenste Oplossing:

ik weet niet hoe lang het duurt en eindelijk kreeg ik offerte, maar het duurde wel lang...
nu is opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nico Kool Schilderwerken en Glasservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nico Kool Schilderwerken en Glasservice nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sjopje