Klacht: Geen of te Laar de krant

op 02 juli 2012 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Mooi de krant met het ek nou in die 3 weken 5 keer geen krant 1 keer de verkeerde krant en 8 keer pas na 7.30 dan ben ik al weg en heb ik niks aan de krant en als je het meld zeggen ze wordt met 1 dag verlengt heb ik toch niks aan nu het elk afgelopen. Is daarvoor had ik juist de krant

Stoppen van het abonnement

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 03 juli 2012 om 12:04 geantwoord

Het spijt ons te horen van uw klacht. Naar aanleiding van uw klachten loopt nog een onderzoek. Zij hebben u gisteren geprobeerd te bellen, maar kregen geen contact. Zij proberen het later nogmaals. Verder, Klacht.NL is geen onderdeel van AD, en zodoende konden wij u niet direct helpen. Als u sneller geholpen wilt worden, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0505 055, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur, of geef uw bezorgklacht door via www.ad.nl/lezersservice. Bij wijze van uitzondering heb ik uw klacht nu ingevoerd. Met vriendelijke groet, Webcare AD

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Algemeen Dagblad beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Renepeters