Klacht: geen normale discussie over ongevraagd abonnement

op 22 oktober 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

1. Ongevraagd abonnementsfaktuur betr. HP/de Tijd. Dit blad kreeg ik als proef/kennismakingsgeste van een dagblad waarmee ik een abonnement aanging. Dat vermeende abonnement zou na x tijd automatisch stoppen.Toch een rekening.
2 Geweigerd die te betalen, reactie van aboland. Dat abonnement zou worden gestopt maar dat ik de keuze had gemaakt om nog twee bladen te betalen ad € 5,95 pst. plus € 6,00 administratie kosten.
3. Kan amper een mailtje sturen dat zij mij een keuze hebben opgelegd en dat ik dat niet accepteer. Dat noem ik geen keuze.
Wel dat ik heb opgezegd. Men correspondeert met NO REPLY en info@ aboland bestaat niet.

Oplossing is geen enkele betaling doen en definitief afscheid van aboland etc.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van

9 maanden geleden - Geachte heer de Klerk, U heeft vorig jaar een jaarabonnement ontvangen. Jaarabonnementen op Hp/DeTijd zijn altijd tot wederopzegging. Uw opzegging hebben wij te laat ontvangen voor de nieuwe periode waardoor u twee tijdschriften inclusief administratiekosten moet betalen. Uit onze administratie is gebleken dat u hiervoor een automatische incasso heeft afgegeven bij mijn collega. De opzegging kunnen wij helaas niet ongedaan maken. U abonnement is hiermee wel opgezegd. Met vriendelijke groet, Abonnementenland.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 13:07 geantwoord

Deze klacht is inmiddels behandeld,

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door espwkhp@gmail.com