Mijn Klacht:
1 Mei zou er een pakket bezorgd worden,
Zo rond 19,00 uur zie ik online de volgende melding.
Vrachtbrief: 2083514274
Afleverpoging; ontvanger niet aanwezig
16 Afleverpoging; ontvanger niet aanwezig AMSTERDAM – NETHERLANDS, THE 16:50
Terwijl ik rond die tijd wel thuis was.
Geen niet thuis bericht in de bus,
Dus vraag mij af of de bezorger wel geweest is, of mogelijk door werkdruk, een aantal bezorgingen geschrapt heeft.
Ik betaal veel geld voor verzending vanuit hong kong was iets van 110 usd,
Gewenste Oplossing:
Moet ik tevreden zijn als mijn pakket ergens volgende week geleverd word?

