Klacht: Geen medewerking of begrip, en traag met uitkering na bliksemschade

op 17 juli 2017 over Inshared in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 juli schade gemeld, op 10 juli om een expert verzocht, die heeft op 14 juli een bezoek gebracht en aangegeven dat hij in principe akkoord is met alle gerapporteerde schades. Van 1 schade wil hij een gespecificeerde prijsopgave, alle overige schades (en dat zijn er nogal wat) zijn wat hem betreft akkoord.

InShared staat mij niet toe om kapotte apparaten te vervangen. Zij dreigen met de mogelijkheid dat die alsnog niet vergoed worden, dit terwijl de expert heeft aangegeven dat hij met het vervangen van alle kapotte apparaten akkoord is. Netjes overzicht overhandigd, expert heeft benchmark prijzen ter plekke gecheckt en is akkoord.

Wij zitten intussen hier thuis zonder TV, beperkt internet, geen WiFi, geen fax, geen telefoon, etc. Nu al 11 dagen….

Gewenste Oplossing:

Als InShared een beetje tempo gaat maken en mijn schades uitkeert. Zij hebben op geen enkel moment pro-actief gehandeld. Ik heb zelf om een expert moeten vragen. Ze hebben toen eerst gevraagd of het schadebedrag boven de 1000 Euro uit zou komen. Toen ik zei dat het eerder richting de 4000 Euro zou gaan had ik opeens aandacht..... Tenminste dat dacht ik..... Men stuurde mij een telefoonnummer en vroeg of ik zelf even de expert wilde bellen.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inshared

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inshared nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HarleyRob