Klacht: GEEN leveringen geen communciatie, consument wordt arm van t bellen

op 31 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wederom een sorteer fout voor levering van produkt gekocht bij Bemmel en Kroon.

2de keer op rij. Dynalogic communiceerd niet en jij als consument betaald je scheel om te bellen al waar je in de wacht staat kost een gesprek je zo 3= 5 euro.

Belachelijk. Nooit probleem met TNT, GLS en DHL etc

Stop voor consumenten met dit bedrijf!!!!

Gewenste Oplossing:

Gratis bellen naar klantenservice, en graag opnemen. Nog beter is om pro aktief eens met de consument te bellen !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 17:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Holtus,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door NiekHoltus