Klacht: Geen levering, zogenaamd niet thuis

op 01 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Eergister een product besteld bij Wehkamp, waarvan de levering vandaag zou plaatsvinden. Op de locatie van levering zijn ong. 30 mensen aanwezig, maar je raadt het al: geen levering, want er was zogenaamd niemand thuis. Gebeld met de klantenservice, helaas, niets meer aan te doen en we moeten gewoon een nieuwe afspraak maken.

Ik vraag me af: Kan de bezorger de deur dan wel vinden, of is deze gewoon te lui Hoog Catharijne binnen te gaan (als ik andere reacties lees, is de kans klein dat er überhaupt geleverd wordt..)?

Levering van het product aan het door ons opgegeven adres en tijdstip. Verder mag er ook wel een excuus bij.

Edit: Levering hoeft niet meer, bestelling is geannuleerd bij Wehkamp vanwege 2e keer geen levering.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:18 geantwoord

Geachte mevrouw Soethoudt,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Binusss