Mijn Klacht:
“Vandaag voor 16:00 bestelt, morgen in huis!”
Dit was de slogan van de verkoper.
Klant blijft de hele dag thuis track en tracé volgen!
Pakket is verzonden van A>B en ligt gesorteerd klaar!
De hele dag is de zending onder “titel” gesorteerd op vestiging te Beek!
Klacht: Kleine moeite om erbij te zeggen dat het pakket slechts 1 dag later zal arriveren ivm carnaval.
Klant is voor niets thuis blijven wachten en verlofdag kwijt!
Leuk is dit echter niet!
Mvg,
Dominique Hochstenbach
Gewenste Oplossing:
Wachten zal niemand leuk vinden, tenzij het op een winnend lotnummer is!
Kleine moeite om als opmerking in jullie track en tracemenu gewoon te vermelden dat er geen levering plaats kon vinden!
Gewoon een simpele melding was voldoende!
Voor niets moeten wachten de hele dag, verlof kwijt!

