Klacht: geen levering vervangende telefoon

op 02 september 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

mijn telf. is stuk ben ik voor verzekerd er zou 02.09.2016 tussen 8 en 11 uur een leentoestel gebracht worden.
deze koerier is niet geweest hij moest hem brengen bij de supermarkt dirk van den broek in oostzaan alwaar ikzelf bij de service balie werk ik heb tot 13.00 uur gewacht en er is niemand geweest mijn collegas wisten ervan. na een telf. werd mij eerst verteld dat hij geweest was (wat ABSOLUUT NIET) waar is daarna werd er gezegd dat hij het adres niet kon vinden. kom op zeg oostzaan is een klein dorp waarvan iedereen weet waar dirk van den broek is deze ligt nml. aan de hoofdweg.
ik ben behoorlijk pissig nu want ik ben echt afhankelijk van mijn telf. dan word er gezegd u kijg een sms-je (lekker handig als je die niet kan lezen omdat je telf.stuk is sorry hoor ik hoop dat dit nu heel snel opgelost word klachtnr. is 108019289.

als ik heeeel snel een leentoestel krijg

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 07 september 2016 om 16:22 geantwoord

Geachte mevr. Wijdenes,

Ten eerste wil ik u onze excuses aanbieden voor het ongemak! Het is inderdaad erg vreemd dat de koerier u niet heeft aangetroffen. Hij heeft bij zijn leidinggevende aangegeven dat hij bij D-Reizen en bij Dirk is binnengeweest om navraag te doen naar u. Hij heeft aangegeven dat niemand er hier vanaf wist. Het is zeer kwalijk als hij niet meer moeite heeft gedaan om ook richting service balie te lopen, om hier nogmaals navraag te doen. Nogmaals onze excuses! Ik zie dat u dit telefonisch ook heeft doorgegeven en de leidinggevende is hiervan op de hoogte.

Gelukkig zie ik dat het de dag erna alsnog gebracht is geworden op uw eigen adres.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en ik wens u een prettige dag verder!

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door vera wijdenes