Klacht: Geen levering van product

op 30 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een week geleden heeft mijn man een kado gekocht via bol.com deze zou worden aangeboden aan dynalogic nou zegt bol.com iedere dag dat het geleverd word alleen niets is minder waar. Al 4 keer op rij word er beloofd dat het pakket geleverd word en 4 keer op rij word het niet geleverd door een fout van dynalogic. Zowel bol.com als dynalogic geven geen oplossing voor dit probleem. Helaas heb ik al betaald en kan ik mijn geld ook niet terug krijgen voor het pakket geleverd word. Maar aangezien ik daar heel weinig vertrouwen in hen dat dat nog gaat gebeuren ben ik bang dat ik mijn geld kwijt ben.

Ik ben tevreden als mijn pakket binnen afzienbare tijd geleverd word of dat ik mijn geld terug krijg.

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:52 geantwoord

Geachte mevrouw Schreuder,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door domeniqueschreuder