Klacht: Geen levering van product

op 30 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een week geleden heeft mijn man een kado gekocht via bol.com deze zou worden aangeboden aan dynalogic nou zegt bol.com iedere dag dat het geleverd word alleen niets is minder waar. Al 4 keer op rij word er beloofd dat het pakket geleverd word en 4 keer op rij word het niet geleverd door een fout van dynalogic. Zowel bol.com als dynalogic geven geen oplossing voor dit probleem. Helaas heb ik al betaald en kan ik mijn geld ook niet terug krijgen voor het pakket geleverd word. Maar aangezien ik daar heel weinig vertrouwen in hen dat dat nog gaat gebeuren ben ik bang dat ik mijn geld kwijt ben.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn pakket binnen afzienbare tijd geleverd word of dat ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Schreuder,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door domeniqueschreuder