Klacht: Geen levering. Liegen en zeer slechte service

op 02 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wederom iets bij coolblue besteld. Helaas werd dit weer geleverd (of beter niet geleverd) door dynalogic. Volgende dag levering zou er zijn. Nou niet dus. De chauffeur zou niemand hebben gezien bij ons thuis (we zaten met 5 man in de voortuin te bbqen). Daarna zou er geen afspraak zijn gemaakt. (wel een mail gehad ter bevestiging) vervolgens was er weer een sorteerfout. Al met al ruim een week aan het wachten op een pakket dat ik ivm de warmte de volgende dag nodig had. Coolblue doet zijn best. Maar dynalogic liegt simpelweg over hoe het gelopen is en reageert of heel bot en ongeïnteresseerd of totaal niet op mailtjes.

echt helemaal niks.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:40 geantwoord

Geachte heer Veenstra,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 17:04 geantwoord

echt een onzin antwoord gehad waar je niks aan hebt. Echt een standaard mailtje wat kant nog wal raakt en het probleem blijft onopgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door mveenstra