Klacht: Geen levering, geen respons op e-mail

op 17 september 2016 over Atelier Yori in de categorie Sieraden en horloges

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 10 dagen geleden een bestelling gedaan bij de webshop. Daarbij stond dat de levering ‘in de meeste gevallen’ binnen 48 uur is. Tot op heden heb ik niets ontvangen, ook geen bericht over eventuele vertraging.
Ik heb 3 dagen geleden een e-mail gestuurd en deze 1 dag geleden nogmaals gestuurd waarin ik om informatie vraag, hierop ook nog geen respons ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling binnen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atelier Yori

Reactie van de melder van de klacht S. Nolet

6 maanden geleden - N.B.! Ik heb in meerdere velden op de site van Klacht.nl ingevuld dat het om het bedrijf AM FOOTWEAR gaat! Helaas verschijnt mijn klacht inneens onder de naam van atelier Yori, waar ik nog nooit mee te maken heb gehad. Vervelend voor dat bedrijf, het gaat dus om AM FOOTWEAR!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atelier Yori nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Nolet