Klacht: Geen levering geen bevestiging en geen contact mogelijk

op 05 augustus 2017 over De Wit Schijndel in de categorie Camping & Outdoor

Zoals alle klachten hier geen bevestiging van de bestelling, na 24 min in de wacht alleen maar naar een bandje geluisterd en na 4 mailtjes nog steeds geen reactie!!
Het zal dan een drukke periode zijn maar de omgang met klanten valt hiermee niet goed te praten!
Geld is inmiddels allang van mijn rekening afgeschreven.
Inmiddels mag de order geannuleerd worden.

Als de order geannuleerd is en ik het geld heb terug ontvangen. En een bevestiging ervan zou fijn zijn.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Wit Schijndel over deze klacht.

Bericht van De Wit Schijndel

1 week geleden - Zou je ons het ordernummer kunnen mailen? Wij kunnen dan kijken waar het mis is gegaan. Je mag dit mailen naar social@dewitschijndel.nl

Reactie van de melder van de klacht Mhulleman

1 week geleden - Ik heb geen ordernummer, heb nooit een bevestiging ontvangen ook niet in de ongewenste mailbox. Mvg

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door De Wit Schijndel in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Wit Schijndel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Wit Schijndel

Heeft op 08 augustus 2017 om 09:57 geantwoord

Zou je ons via mail willen laten weten wat je besteld hebt, op welke naam en de adresgegevens en het gebruikte mailadres? Dan kunnen we op die manier proberen om de bestelling erbij te zoeken. Anders weten we ook niet wat er terug gestort moet worden. Graag mailen naar social@dewitschijndel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Mhulleman