Klacht: Geen levering en reactie

op 07 september 2018 over Pixers in de categorie Drukkerij

Eind juli heb ik een product besteld. Omdat het huisnummer niet goed was, is hij geretourneerd. Na kort telefonisch contact is de wijziging doorgevoerd. Daarna heb ik niks meer van het pakket vernomen (verzendinggegevens, etc.).
Hierover heb ik de afgelopen weken, zowel telefonisch als via de email contact gezocht met Pixers, maar zonder resultaat. De telefoon wordt niet beantwoord en de email ook niet.

Ik wil graag dat Pixers contact opneemt en mijn bestelling levert. Anders zou ik graag mijn geld terug willen hebben.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixers

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pixers nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pixers in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pixers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pixers

Heeft op 14 september 2018 om 16:28 geantwoord

Beste Florian, onze excuses voor het ongemak. We hebben de laatste tijd veel berichten en telefoontjes ontvangen dus het duurde wat langer om iedereen te beantwoorden. Onze klantenservice heeft het probleem voor je opgelost. We hebben je geld al teruggestuurd, je zou het aan het begin van de volgende week moeten hebben. Nogmaals onze oprechte excuses.

Alle klachten die gemeld zijn door PixersFP