Klacht: Geen levering en onvriendelijk

op 02 augustus 2018 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Op 10 juni een bestelling geplaatst van 4 artikelen. 1 werd geleverd ergens in juli. De anderen zijn vandaag 2 augustus nog niet binnen. Hieronder mijn verhaal

Na telefonisch contact met een zeer onvriendelijke dame kreeg ik te horen dat er vertraging is door de verhuizing van het magazijn. Het zou opnieuw verzonden worden. Dit gebeurde niet. Weer gebeld, weer onvriendelijk te woord gestaan (ja, ik blijf wel netjes en vriendelijk), en nu te horen gekregen dat het een nieuwe bestelling zou worden. Nog altijd niets binnen en geen geld terug ontvangen, dus vandaag 2 augustus weer gebeld. Nog onvriendelijkere dame aan de telefoon die na het stellen van mijn vraag, hoe het nu zit met de levering, zei dat ik maar moest afwachten en de telefoon ophing. Daarna 2 x weer gebeld en er werd opgenomen en direct opgehangen.

Geld retour of producten binnen een week in huis

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pabo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pabo nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 07 september 2018 om 13:35 geantwoord